Да направим уникат!

минаваме първа ръка предмета с акрилна боя в светъл цвятбоядисваме предмета в светъл цвят, за да изпъкнат добре цветовете на салфетката след залепянето йбоядисваме и отвътре, макар това да не е задължителноизрязваме мотива, който ни е впечатлил и който ще лепим върху предметаготовият мотив, който ще лепим.Използва се само най-горния слой на салфетката, който се отделя много лесно. залепяме мотива от салфетката като изглаждаме внимателно с четкатабоядисваме в желания цвят около мотиваготовият ни шедьовър

4 Responses to “Да направим уникат!”


  1. 1 birdita август 26, 2008 в 1:31 pm

    Оооох, защо го открия тоя твой блог днес … Първо не работих, за да чета. После установих, че ще се разделя с някой лев за машина за хляб. После се зарових да чета за тая техника и ще се разделя с още пари и време, защото много ми хареса🙂
    Дано да нямаш повече хобита🙂🙂🙂

  2. 2 craftsgifts септември 21, 2008 в 4:29 pm

    Ще те изненадам, незнам дали приято или не, но имам още хобита.😆

  3. 3 birdita септември 23, 2008 в 9:48 am

    Давай, давай, то се е видяло, че ще ме разориш🙂🙂🙂

  4. 4 craftsgifts септември 23, 2008 в 11:48 am

    Абе, то и за по едно време си мислех, че ще ме изгонят от нас с моите хобита, които никнат като гъби след дъжд, ама още не са ме изхвърлили…:mrgreen:
    Виж за разоряването… и аз съм много близо до този момент…


Вашият коментар

Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

юни 2008
M T W T F S S
    Юли »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

