Докато си търсех шофьорската книжка…

 Край! Реших го! Ще си подновя шофьорската книжка. Възможно най-скоро.

Обадих се на познат катаджия, за да ми каже какво трябва да нося и дали няма да има глоба или проверовъчен изпит. Той ме зарадва като ми каза, че се изискват само три неща:

1. Медицинско от личния лекар

2. Старата шофьорска книжка

3. Лична карта

Е, и да си платиш 21 лв., разбира се!

Добре, личната карта си я знам къде е, медицинско ще си взема (да кажем идната седмица,честен кръст) обаче, къде по дяволите, е старата ми шофьорска книжка?! Ясно е, че ще я търся.

 И започнах.

 Прерових всички възможни и невъзможни шкафове, чекмеджета и кутийки. А кутийките у нас са доста, повярвайте ми, все пак съм творческа натура (да не казвам Плюшкин) и си събирам всякакви боклучета. Няма я! Шах и паника! Сигурно съм я загубила! Не, не може да съм я загубила. Последно я гледах… Хм, къде?? Сетих се! В онази чанта, която си изпросих за подарък веднъж без повод. Отварям чантата обнадеждена. Уви, няма шофьорска книжка там. Всичко друго, но не и книжка. Мокри кърпи, сухи кърпи, бележки от децата, камъчета…

О, сега се сетих! В другата чанта е сигурно. Отварям и нея. Намирам само джунджурии-мокри кърпи, сухи кърпи (2 пакета, явно съм я носила през сополив сезон за последно) швейцарско армейско ножче, обезболяващи… Но не и шофьорска книжка!

Продължавам със следващата чанта. Няма нужда да обяснявам, че и там имаше доволно много дреболийки. И задължителните мокри и  сухи кърпи.😆  Намирам книжката и съм доволна и щастлива, че половин часовото ровене по всички възможни места е дало задоволителен резултат. Добре, че нося само три чанти от всички, които имам. :mrgreen:

Правя си извод, че или трябва да си купувам по-малко чанти (което е абсурдно!) или трябва да ги изпразвам щателно преди да ги прибера до следващо ползване (което си е пак абсурдно!) Явно съм обречена да откривам забравени съкровища в чантите си. 

А ето какво открих докато си търсех шофьорската книжка:

това се намери в три от многото ми чанти

това се намери в три от многото ми чанти

1 Response to “Докато си търсех шофьорската книжка…”


  1. 1 craftsgifts юли 12, 2008 в 7:17 am

    Не знам защо не се показва снимката.🙄


Вашият коментар

Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

юли 2008
M T W T F S S
« Юни   Авг »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

