Рак на лунна светлина

 

Разбира се, че беше време да изляза от онази рачешка дупка, в която незнайно кой и как ме натика. Обаче кофтито е, че нямам идея и как излязох от там. Или поне в кой точно момент започнах да излизам. Нещата просто се случиха. 

Като начало, мисля, че  натискането на онзи бутон „Изход“  в онзи форум изигра голяма роля. Наистина не вярвах, че ще устискам без да влизам във форума на bg-mamma. Все си мислех, че ще ми липсва и че ще се върна много бързо. А не исках. Твърде много време отнема, твърде много енергия и потенциал влагах там. Обаче реших, че ще впрегна рачешкия си инат. Най-накрая за нещо полезно.  Натиснах „Изход“  и се замислих как сутринта ще си пия кафето без форум.  Оказа се просто. Изпих кафето си набързо, а не както преди- до обяд. Подредих къщата набързо, нахвърлях няколко хавлии в чантата, облякох си банския, грабнах децата и отпрашихме към плажа. И така вече цял месец. Интересното е, че форумът не ми липсва, ама никак. Аз на него сигурно още по-малко.:D 

Стъпка две: Реших, че ще се опитам да се спогодя с мосю Дюкан. 

Споделих с мъжа ми, защото все пак и той ще участва по един или друг начин в това начинание. Той ме подкрепи. Първоначално  много искаше на пише на Дюкан, за да го пита защо, дявол го взел, не забранява и цигарите  в своя режим. Но само и единствено незнанието му на френски или английски осуети намеренията му.:mrgreen:  Абе, човекът ме предпочита пухкава, но непушачка, няма какво да се лъжем. Но като се запознахме аз бях нормално сложена и пушачка, така че не виждам защо да не се върна на изходната позиция. За сега спирането на цигарите не ми е в плановете. Просто обичам да пуша.  Да, знам, че е вредно! Не ми опявайте и вие.  Мъжа ми и свекърва ми ми стигат.  🙂

До тук се изчерпват нещата, които аз направих, за да се почувствам по-добре. Другите просто се случиха от само себе си. Майка ми е по-добре, но все пак с нетърпение чакам датата й за ирисова диагностика, за да видя какво ще й кажат.

Вирусът,  който ме беше лепнал вече е в историята.

Връща се малко по-малко вдъхновението ми да творя.

С Дюкан засега се спогаждаме идеално и съм   -3  килограма, но пък съм още в самото начало на режима.

Имам идея какво мога да направя, за  да  изкарам допълнителни пари, които ще са добре дошли за харчлък.

Мечтая!

Просто рак на сребристта лунна светлина…

0 Responses to “Рак на лунна светлина”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

август 2008
M T W T F S S
« Юли   Септ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

