След рожденденско

 Снощи бяхме на рожден ден.  За да не се изкушавам от яденето там,  хапнах преди да тръгнем и благодарение на това   успях да изкарам целия рожден ден на салата от домати и краставици. (без олио и сол) и два литра кока-кола лайт, която предвидливо си бях купила преди да отидем.

Малкото ми прегрешение за вечерта беше глътка от едно екзотично питие, донесено от Италия- лимончело. Понеже незнам дали друг път ще ми се отдаде възможност да го опитам, си позволих една глътка от него. Не ми хареса – с вкус на лимон, много сладко, но силно алкохолно. Нещо като захарен сироп с повечко лимон и алкохол. Италианците го пиели за десерт. Това ни каза италианецът, който го беше донесъл. За щастие днес нямам поражения от него. (от питието, не от италианеца 😆 ) Пък и как бих  могла да имам, след като аз наистина отпих една мини глътка. Дори по-скоро го близнах. 

За да не ставам център на внимание не исках да обяснявам защо не пия алкохол и няма да вечерям. Та просто с две думи казах на домакинята: „Имам си причини.“ Музиката гърмеше и трябваше да се надвикваме, за да се чуем. След краткото споделяне от моя страна, че си имам причини, тя ме погледна  с блеснал поглед и радостна и възторжена  извика: „Бременна си!“ Да, ама точно в тоя момент музиката спря, при което всички се обърнаха към нас и започнаха поздравления: „Е, браво на вас- трето дете!“ „Ама как се решихте?“ „Ама планирано ли беше?“  Мъжът ми просто беше онемял, защото той изобщо нямаше идея, че аз съм бременна и в първия момент се шокира. По-късно ми сподели, че си мислел: “ Ама как така е бременна, пък аз да не знам?!“ Гледа ме въпросително и незнае какво да  каже. На мен ми стана смешно, защото разбира се, не съм бременна и си знам какви са ми причините. Въпреки това обаче не опровергах тезата на другите. Оставих ги в заблуда. Така след време ще се чудят каква е тая бременност, при която вместо да дебелея аз отслабвам.

Открих още един плюс на Дюкан. Това, че не се пие алкохол по време на режима. Снощи се прибрахме в 3.00 часа. Бях свежа като краставичка. Ако бях пила алкохол, днес щях да съм кисела и крива. В комбинация с недоспиването… просто нямаше да се стои покрай мен. Но сега се чувствам супер, за разлика от мъжа ми, на който в главата звънят камбани. Сега ще дремна и ще съм абсолютно в кондиция!

0 Отговори to “След рожденденско”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар




Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Най-четено

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

август 2008
П В С Ч П С Н
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031