Съботно мързеливо

 Напоследък хич не ми се пише. То не, че имам време, де. Струпаха ми се толкова проекти за чертане, че нямам време да си вдигна главата. Аутокада вече взе да ме нерви само като чуя името му. Пфу!

Наред с работата трябва да съвместя и задълженията си в училище и детската градина, курсовете по танци на дъщеря ми и посещението на сина ми при логопед. Лудницаааа…

Зарибих една приятелка за дюканската кауза и сега, когато готвя, понякога си разделям яденето с нея, тъй като тя работи до късно и няма възможност да си готви редовно. Особено сладкиши. В тази връзка най-накрая събрах смелост и си забърках Савойския сладкиш от книгата. Страхотен е! Има вкус на кекс, но не е толкова дебел колкото кекса. И понеже има доста  царевично нишесте, го разделих с приятелката ми, като я предупредих да не го изплюсква за един ден. Тя също го хареса.

Свалените 11  килограма вече ми личат и много често чувам: „Отслабнала си.“ или „Отслабнала ли си или така ми се струва?“ Готино ми е, но чакам момента, в който ще предизвикам реакции от сорта на: „Ауууу, колко си отслабнала!“

Хубавото е, че напълняването ми беше постепенно и имам дрехи за по-малко кила, та за сега не се налага да влизам в разход  за нови дрехи. Но когато стигна целта си съм се зарекла, че ще щурмувам магазините, за да обновя гардероба си.  :mrgreen:

Една от известните гинеколожки в града ни също започна Дюкан. Майка ми започва в понеделник. (Но не е уточнила през кой понеделник)  😆

Кофтито е, че от две седмици задържам и не съм мръднала и грам надолу. От време на време имам дори покачване от кило. Освен това ми се налага да започна  да пия „Респивакс“, а съдържанието на пшенично нишесте в него силно  ме тревожи. Ще трябва да се допитам до момичетата от  блога за рецепти и полезни съвети, да видим те какво ще кажат по въпроса.

Имам идея за една проста, но ефектна рецепта за ПЗ дни, но ще изчакам следващите ми такива, за да я направя и споделя.

Айде, стига толкова, че работа ме чака. Аутокада ми намига. 😈

3 Responses to “Съботно мързеливо”


  1. 1 Birdy октомври 5, 2008 в 8:25 am

    Е, хайде не се скръндзай, дай го тоз Савойски сладкиш, аааа🙂
    Честити 11кг и честити комплименти🙂 И аз съм като теб с дрехите, все още имам такива от по-слаби периоди, които ми стават, но неописуемо е удоволствието да си купиш нещо ново – пожелавам ти го скоро😉

  2. 2 craftsgifts октомври 5, 2008 в 11:58 am

    Мерси, Бърди!
    За сега се въздържам да купувам дрехи, защото идеята е, че ще свалям още и съответно после няма да мога да ги нося😀

  3. 3 birdita октомври 6, 2008 в 6:50 am

    То и аз така, ама като ме викнаха на интервюто за работа и приятелката ми ме подкара с метлата към Овиесе и Маркс и Спенсърс (и от двете излязох с по една блузка, хихи🙂 )


Вашият коментар

Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

октомври 2008
M T W T F S S
« Септ   Ноем »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

