Two months

    Неусетно изминаха два месеца откакто започнах да се храня според предписанията на Дюкан. Два месеца с минимално количество въглехидрати и мазнини!

Ако някой ми беше казал, че ще устискам толкова време щях да му се изсмея. А ето, че сега съм готова да продължа напред  докато стигна целта си.

   Свалила съм 14 килограма без да гладувам. Не е ли чудесно?! Вече си личи доста.  Изумените погледи на познатите ми ми дават крилаааа…    😆

  Имам пристъпи на лудост. Онзи ден си купих дънки. Размер L. Още в магазина бях наясно, че няма да го нося, защото е с паднала талия, а такива одежди никога не са ми били удобни.  Но удоволствието да се напъхаш  в L размер, след като дълго време си побирал телесата си  само в XXL, е несравнимо  с нищо!  8)

Дюкан набира популярност сред познати и непознати за мен хора. Мъжът ми, който е слаб като глист, пропагандира този  режим  сред негови клиенти когато стане дума за наднормено тегло. Звънят му по телефона, за да се консултират с мен. Ха!

Кожата ми е чудесна – чиста и  гладка. И дори преди да ми дойде не ми излизат онези досадни пъпки.  От  мен блика енергия. На талази. Имам чувството, че мога и да не спя, толкова енергична се усещам. Самочуствието ми е съвсем друго. И не, че преди това не съм го имала,  но сега вече е една идея по-високо. Което не значи, че ще расте правопропорционално със свалените килограми. Никога не съм била надута пуйка и нямам намерение сега точно да ставам такава.

 Повярвах в себе си и възможностите си!

 Хора, Дюкан върши чудеса!

Дали има отрицателни страни? Да, има!

  • – сметката за тока е по-висока въпреки слънчевите колектори, които монтирахме това лято. Следствие, разбира се, от кулинарните ми опити и от това, че се налага да готвя за себе си и за другите у нас отделно.
  • –  старите дрехи  са ми широки и ми стоят като харизани. Което значи, че трябва да си купя нови, за да не изглеждам като повлекана. Което от своя страна значи, че това е още едно перо в семейния бюджет. Харчлъъъък…   :mrgreen:
  • – познатите ти те гледат жално преди да разберат как си отслабнал. Вече един-два пъти ме питаха дискретно (и не толкова) дали не съм сериозно болна. Чух дори приказки, че мъжа ми е започнал ме тормози.

   Още само десет килограма докато стигна заветната цел. После идва трудното – задържането им. Трябва да помисля какво ще правя в трета фаза и да си запиша, за да не забравя. Нали според някои диетолози Дюкан води до амнезия. Разбира се, че води! Ама че съм и аз! Забравила съм всички онези боклуци, с които се тъпчех преди, ей така, между другото – солети, бисквити, шоколадови вафли, тортички, курабийки, и т.н., и т.н.

 Не съм предполагала, че човек може да се храни здравословно, но и  вкусно. Сега вече знам, че това е възможна  мисия. И инвестиция в собственото здраве.

8 Responses to “Two months”


  1. 1 Alia октомври 18, 2008 в 1:52 pm

    Гордея се с теб, да знаеш!! Браво!
    Много пъти съм се замисляла дали да не пробвам и аз един Дюкан, ама така мразя да ям месо.. може би сега зимата е подходящ сезон. Хм, ще вземеш да ме амбицираш, а тогава и мъфини няма да правя, да те изкушавам🙂 .

  2. 2 craftsgifts октомври 18, 2008 в 2:40 pm

    😳
    Умбра, пробвай! Няма да съжаляваш!😉
    Ще имаш поле за изява на кулинарните ти умения. Щото дюканстването постоянно те влече да пробваш нови и нови рецепти.
    Като мразиш месо ще наблегнеш на извара и яйца. Ама съвсем без месо няма да стане, де. Можеш, вместо пиУешко и телешко да ядеш риба и морски деликатеси.
    То не, че аз много обичам месо, ама на, виж какви резултати се постигат.😆

  3. 3 Alia октомври 19, 2008 в 10:35 am

    В дилема съм, хем се навивам, хем се разубеждавам🙂. Аз и яйца не мога да ям особено, но може и да се наканя да пробвам. Радвам се много за твоя успех, обаче!

  4. 4 craftsgifts октомври 19, 2008 в 11:03 am

    Их, бе, Умбрааааа, пробвай се, де! Ако потръгне – потръгне! Ако не – здраве да е !

  5. 5 Birdy октомври 19, 2008 в 11:30 am

    Нати, браво!!!!1 Направо се гордея с теб, да знаеш🙂

  6. 6 craftsgifts октомври 19, 2008 в 12:31 pm

    Айде, бе, Бърдиии… Притесних се за теб! Честно!
    Случайно намерих едно място, в което пишеш и взех, че се регнах там само, за да прочета дали всичко около теб е наред!😀

  7. 7 Birdy октомври 20, 2008 в 4:21 am

    Ей, Нати🙂 Щом си стигнала дотам, значи знаеш, че всичко е толкова розоро напоследък, че ме е страх да не се събудя утре и да съм сънувала.
    Ще пиша, само трябва да се поокопитя.

  8. 8 craftsgifts октомври 20, 2008 в 5:31 am

    Хайде, дано всичко си остане розово! Ще чакам да пишеш. Когато – тогава!😀


Вашият коментар

Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

октомври 2008
M T W T F S S
« Септ   Ноем »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

