Десетте неща, които ме карат да бъда щастлива

     Провокирана  от Бърди  и от  нейната публикация „Как да бъдем щастливи, или 10-те неща…“   най-накрая и аз се наканих да споделя моите десет неща.

   1. Децата ми

Едва ли е изненада за някой, че несъмнено, безусловно и неподлежащо на обсъждане, на първо място стоят децата. Усмивките им; искриците радост в очите им; топлият им дъх, когато се сгушат в мен; съмненията им;  несигурността им; доверието им в мен…  Това, че ги има.

2. Майка ми, баща ми и сестра ми

 Хора, които безкрайно много обичам, и които са винаги готови да ми подадат ръка, ако имам нужда. Хората, при които винаги ще намеря подкрепа,  рамо, на което да поплача и  паница манджа, ако остана гладна.

3. Съпругът ми

 Не знам дали да пиша  въобще за него. Понякога си мисля, че е добре да не пиша и да не казвам колко добре се разбираме. Нали разбирате, суеверна съм, и се страхувам, че споделяйки такова нещо ще предизвикам съдбата. Ще кажа само: „Слънчев, благодаря ти, че те има!“

4. Всеки завършен проект

 Каква радост ми носи всеки завършен проект не мога да опиша с думи. Само, който е захващал нещо и го е довеждал докрай може да ме разбере. А това, че аз го правя постоянно, ме изпълва с блаженство и доволство. Да започнеш от нищото и в края на работата ти да видиш как си изградил нещо. Ето това е страхотно усещане!

5. Да помагам на хората, винаги когато мога

 Няма значение дали хората, които търсят помощта ми са приятели, или само близки, или дори само бегли познати. Доверието, което ми гласуват когато поискат помощта ми, ме изпълва  с топло блаженство.

6. Лятото

 Лятото е моят сезон! И то не само, защото имам рожден ден тогава. Лятото е сезонът, в който върша всичко лежерно и с лекота. Не ми се налага да бързам и да цепя секундата на две, за да успея да бъда навсякъде навреме. Планирам нещата по-лесно, от който и да било друг сезон. Душата ми се отваря. Обичам топлото и морето.

7. Южната ни тераса

 Сутрешното кафе, изпито на южната тераса ми създава невероятно настроение. Зарежда ме положително за целия ден. И самата мисъл, че ставайки сутрин ми предстои да си изпия кафето на тази тераса, ме кара да стана  с удоволствие, без значение кога съм си легнала.

8. Хобито ми

 Откакто се помня обичам да изработвам какво ли не с ръцете си. Носи ми спокойствие и наслада.Също и удовлетворение.

9. Селото

 Селото, в което съм израстнала е малко.  Но спомените, които ме връщат там са големи. Детството, което прекарах там, прехвърчайки от едната баба при другата. Имах щастието и двете ми баби заедно с дядовците ми да живеят  в едно село. Имах, защото едната ми баба, заедно с дядо ми починаха. Мир на праха им!

Всяко ходене на село е като катарзис за мен. И колкото повече ходя,  толкова повече ми се ходи.

10. Десетото не е константа. И е различно във всеки един момент от живота ми. Защото постоянно се опитвам да открия нови и нови неща, които ме карат да се чувствам щастлива!

2 Responses to “Десетте неща, които ме карат да бъда щастлива”


  1. 1 Birdy ноември 5, 2008 в 9:55 am

    Много е хубаво, Нати. Особено трета точка ми напълни душата със спокойствие и надежда, че това е възможно :))

  2. 2 craftsgifts ноември 5, 2008 в 1:56 pm

    Възможно е, Иве, възможно е! Нещо повече – възможно е при всички.
    Пожелавам ти от все сърце да ти се случи.😀


Вашият коментар

Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

ноември 2008
M T W T F S S
« Окт   Дек »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

