Е, случи се!

  Осем години  аз съм човекът, който мисли, премисля, решава и готви за семейството. И за тези осем години нито веднъж не съм успяла да направя някой голям резил. Ако изключим, разбира се, онзи случай, в който забравих една супа на котлона и само и единствено това, че синът ми се насра скоро след излизането ни, предотврати големия гаф, който щеше да стане. Но това е  друга тема. В интерес на истината само  това, че след изкипяване или загаряне следва голямо търкане, ме е карало да бъда много внимателна докато готвя. Откакто си купихме преди четири  години печката с керамичен плот, съм особено внимателна, защото изпитвам ужасен страх, че плота може да се пукне.

 От няколко дни мъжът ми все  мрънка да направя мляко с ориз. Днес, понеже реших, че вечерята ще е риба  ми се стори подходящо за десерт да има мляко с ориз, а като гарнитура да им направя картофено пюре. Сметнах, че първо ще направя млякото с ориза, а после ще сложа картофите да се варят, за да може да направя пюрето, а самата риба ще изпека непосредствено преди вечерята.

И тъъъй…

Сложих ориза, както си му е ред, първо в малко водичка, за да поомекне,  като през това време излязох да изпуша една цигара. После започнах да доливам мляко, малко по малко.

Между две доливания седнах на компютъра. И това ми беше грешката! Преглеждам два-три блога, един-два форума и изведнъж решавам, че ми се пие мляко с нес кафе. Ставам аз да си направя въпросното мляко  и отивайки в кухнята виждам, че целия плот на печката е бял. Отначало не схващам какво, аджеба, е станало, щото към 16.00 часа ужасно ме накацват гълъбите. Клепам секунда-две, след което релето ми зацепва и осъзнавам какво точно е станало.

Млякото, уважаеми читатели, кипи ужасно коварно.  Не като водата, която фъшка и цвърка, ако не й обърнеш внимание когато закипи.   Млякото кипи тихичко, подмолно и хич не сигнализира за себе си,  докато ти сам не го видиш или не усетиш гадната миризма на загоряло.

Грабнах парцал и препарат и в тих ужас започнах да бърша плота. Все си мислех, че ей сегичка ще каже „Пук!“ или „Щрак!“ и ще го видя напукан. Обаче, да си знаете, че това дето го разправят, че ако ти изкипи мляко на стъклокерамичния плот, то той ще се спука, не е вярно. Дори и когато обилно замазвах върху горещия котлон,  той (плота,  де)  не се спука. За горена захар не знам дали е вярно. Не искам и да пробвам. Но за млякото със сигурност не е вярно. 

 Но това не е всичко!

След като довърших все пак млякото с ориза, сложих пюрето. Излязох да събирам прането от простора и да простирам другото. 

По нататък се сещате, нали?

Точно така. Изкипяха картофите. Отново чистене на печката.

В резултат на случилото се имам най-чистата печка на света!

А сега ме е страх да сложа рибата да се пече. :mrgreen:

5 Responses to “Е, случи се!”


  1. 1 Birdy ноември 5, 2008 в 5:19 pm

    Ооооооо, мила Нати :)))) Искрено ме разсмя :))))
    Знам, че не ти е било смешно, ама аз на коварното мляко вече се кикотех неудържимо🙂
    Опече ли рибата?

  2. 2 craftsgifts ноември 5, 2008 в 5:51 pm

    Леле, хич не ми беше до смях! Особено след картофите!
    Рибата я опекох, даже вече лъхнах две пъстървички.
    Ма, верно, като се нахрани човек вече може да се смее на историята…

  3. 3 Birdy ноември 10, 2008 в 1:13 pm

    А жива ли си след двете пъстървички, че ми изчезна нещо пък ти сега🙂

  4. 4 craftsgifts ноември 13, 2008 в 12:43 pm

    Тук съм, Бърди!😀 Имах проблем с нет доставчика и нямах нет.
    Жива съм още. Мърдам, свалям… Тия дни даже смятам и да пиша в блога, да видя дали и паметта ми е наред… :mrgreen:

  5. 5 Birdy ноември 13, 2008 в 3:40 pm

    Чакам те с нетърпение🙂


Вашият коментар

Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

ноември 2008
M T W T F S S
« Окт   Дек »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

