Изненадааааа!

  Ама че начало на деня!

Мислех си, че съпругът ми изобщо няма идея колко време карам с чичко Дюки, нито колко килограма съм свалила (макар, че се тегля еври дей пред очите му и възклицавам на всеослушание), но днес сутринта ме изненада. Оказа се, че е съвсем наясно, че днес правя три месеца с режима. Дори ми е купил подарък по този случай.  Сребърна гривна.

Дори преди да я видя, бях сигурна, че ще е хубава. Винаги е умеел да ми избере бижу. За разлика от парфюм. (Слънчев, моля те, не ми подарявай парфюми без аз да съм си ги избрала! :D  )

Красота, а?!

Красота, а?!

2 Responses to “Изненадааааа!”


  1. 1 Birdy ноември 19, 2008 в 12:52 pm

    Ооооооооооо, Наталкааа
    Разчувства ме тоя твой мъж🙂
    Да ти е жив и здрав, да си го пазиш и да си го гледаш🙂

  2. 2 craftsgifts ноември 19, 2008 в 1:26 pm

    Ох, Иве, аз го пазя, но лошото е, че той не се пази!😀


Вашият коментар

Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

ноември 2008
M T W T F S S
« Окт   Дек »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

