Кекс

 Напоследък нямам много време за писане в блога, защото се оказа, че заплануваните за декември неща ми гълтат почти всяка свободна минута. Дължа едно извинение на Ива, защото съм й обещала да пиша за нещо, но времето не стига. Мамка му и време! Иве, извинявай! Знам, че обещаното не е като даденото, но щом съм казала – ще го направя!!

Недостигът на време  обаче, не е причина да се разделим с Дюкан и продължавам да се храня според неговите предписания. В резултат на което, въпреки прегрешението, за което бях споменала,  смъкнах още едно кило. До финала остават още само 5.

Заради ограниченото време се налага да готвя за няколко дена напред. И като резултат от това се появи и този кекс, който в протеиновите дни ми е идеален за десерт, а в протеиново -зеленчуковите минава за закуска.

Необходими продукти:

– 2 яйца;

– 12 супени лъжици овесени трици;

– 2 супени лъжици течен подсладител;

– 3 супени лъжици извара;

– 1 чаена лъжичка канела;

– 1 бакпулвер;

– 2-3 супени лъжици кисело мляко 0,1 %; 

– 2 ванилии

Начин на приготвяне:

Разбъркайте продуктите в последователността, в която се бърка и недюкански кекс. Задължително е да започнете с яйцата и да ги разбиете много добре, докато „бухнат“. Добавете подсладителя и всички останали продукти и разбъркайте добре. Оставете сместта  настрани за около 5-7 минути. През това време пуснете фурната на 180 градуса, за да загрее. Когато е загряла изсипете кексовата смес в тавичка,  върху която сте постелили пекарска хартия и изпечете до готовност.

Кекса разделете за четири дни.  

Да ви е сладко!

d0b4d18ed0bad0b0d0bd-089

d0b4d18ed0bad0b0d0bd-088

4 Responses to “Кекс”


  1. 1 Birdy декември 4, 2008 в 7:23 am

    Спокойно бе, Нати, манджата преди всичко🙂 Ще направя кекса още довечера, тъкмо ми свършиха закуските🙂

  2. 2 craftsgifts декември 4, 2008 в 8:16 am

    Ти хубаво ще го направиш, ама аз сега виждам, че съм забравила да напиша, че се слагат и две ванилии.😳
    Ей сегичка ще редактирам!
    Ама то така е, като пишеш рецепта след 23 часа … 🙄

  3. 3 дани февруари 28, 2009 в 4:36 pm

    изглежда много добре и сигурно ще задоволява нуждата от сладко но дали е добре за мен тъй като съм във втора фаза карам 5 на 5.Днес ми е38 ден от започването на режима.имам -12 кг до сега.но имам и още 15 за сваляне с едно прегрешение на парче торта не дюканска.Ако можеше от вашето кексче би било идеално но не знам дали е режимно в този етап при мен,

  4. 4 craftsgifts март 1, 2009 в 7:22 am

    Дани,
    кексът е абсолютно режимен за всички фази!!
    Само трябва да се разпредели за 4 дни заради количеството трици.
    Поздравления за резултатите и продължавай без прегрешения, че в един момент се плъзгаш по една наклонена плоскост и се хързулваш здраво.
    Успех!


Вашият коментар

Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

декември 2008
M T W T F S S
« Ноем   Ян »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

