Отчетно

 Б о ж е ! Толкова време не съм писала, че направо не знам откъде да започна.

Първо: Честита нова година  на всички читатели на блога! Да е мирна и честита! Да сте живи и здрави, пък останалото ще си го купите от магазина.

С прискърбие съобщавам, че това, което бях запланувала за правене през декември  не е дори и наполовина свършено. Да се чуди човек какво правих през целия декември, та не свърших пет неща на кръст. Истината е, че не можах да се организирам. В последно време съм една такава разсеяна,  отнесена и пръсната. 

Почивните дни ми се отразиха много добре. И като изключим това, че малко пообърках схемата дюканска и карах май повечко протеиново-зеленчукови дни,  смело и безотговорно мога да заявя, че си починах наистина. И то така, както отдавна не бях си почивала. Дните от 01.01 до 03.01  ги прекарах с един от  коледните  си подаръци  в ръка на дивана или на семейната спалня. И за да не си помисли някой нещо мръснишко, веднага споделям, че въпросният подарък е книга  на любимият ми автор  Стивън Кинг.

  Една  дебела и интересна книга, която не ме пусна да си почина докато не я прочетох. Но това всъщност е типично за произведенията на Стивън Кинг.

    С Дюкан все още се погаждаме. Голям инат излязох, ей! Чак не вярвам, че това съм аз. Видях цифрата 64 на кантара, но радостта от нея трая кратко, тъй като за рождения ден на децата си позволих да пия едно малко уиски за тяхно здраве с мъъъъничко ядки. На следващия ден  кантара отчете две кила отгоре, които едва ли са само следствие от алкохола и ядките. По-скоро от комбинацията на горните две с непрекъснатите протеиново-зеленчукови дни, които си позволих да си направя. Но сметнах, че по-добре непрекъснати протеиново-зеленчукови дни, отколкото ядене на неща извън режима.  😀

Взех се в ръце с време и след трети протеинов ден Кантарев ме зарадва тая сутрин с 65. Значи, според калкулатора имам още само три кила за сваляне. Но, аз май не съм споменала, че си промених малко целта. Реших, че ще карам до 60. Стискайте палци да устискам, че напоследък протеиновите дни доста ми бяха натежали.

Другото, с което мога да се похваля  е ето това:

untitled-1И се похвалвам нарочно, защото все още не мога да разбера защо понякога излиза така, а понякога излиза със знака на уърдпрес.   :roll:   В началото си мислех, че зависи от операционната система, защото с Вистата го виждам всеки път, пък с ХР-то не винаги. Готино е, нали?! Само не питайте как го направих, защото не бих могла да обясня. 

За сега стига с отчетите. След дългото мълчание не ми се изпада в логорея.

Скоро се надявам да пиша отново, стига да не ме домързи!

1 Response to “Отчетно”


  1. 1 allaballa януари 21, 2009 в 12:01 pm

    Поздравления за Стивън Кинг! Чудесен е!🙂


Вашият коментар

Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

януари 2009
M T W T F S S
« Дек   Февр »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

