Хъх…

           Днес не ми е ден. Първо, сутринта изобщо не ми се ставаше. Снощи си легнах към девет и нещо  с идеята да си отспя. Но сутринта, когато телефонът извъня, ми идеше да го трясна в земята. Спеше ми се повече отколкото, когато си лягам между 23.30 и 00.00.

   Първата ми работа като станах беше да се кача на кантара и той ме потресе като ми показа някакви стойности, които изобщо не очаквах,  а именно  67 кила. Е, как бе, мама му стара, стават тия работи?! Снощи преди да си легна бях 65,  и то зверски нахранена с режимна храна. Отделно от това си карам най-чинно  по схемата  5/5,  изобщо не си позволявам отклонения. Реших, че кантара се е сбъркал.  Впрочем аз отдавна имам съмнения за тоя кантар, че не е нещо съвсем в ред,  но бях решила да си купя нов когато мина в трета фаза.

  Второ: пасаторът ми се развали. Осем години ми служи  от вярно, по-вярно, но днес вече му дойде времето. И докато аз бях убедена, че мъжът ми ще го поправи, то той, като го погледна, и отсече: „За хвърляне е.“ Дорева ми се. Не че новите пасатори са кой знае колко скъпи, но все пак този имаше и сантиментална стойност – беше ни подарък за сватбата. Преглътнах огорчението и го проснах в коша за боклук.

 След обяд ще отидем да купим друг –  ми каза мъжът ми  и си удържа на обещанието.  Само че, като отидохме за пасатор,  аз реших, че така и така сме на място в  „ТЕХНОМАРКЕТ“,   защо да не си сменя и кантара с нов, електронен. Речено – сторено!

В магазина не се качих на кантара да го пробвам. Някак си не ми се искаше девойките, които в момента бездействаха на „Дребна бяла техника“ ( и обсъждаха Дюкан и режимът му ), да заничат  в кантара.    Слънчевия  самоотвержено се качи да проверим дали кантарът работи. Още там, на място, се усъмних, че резултатът от моето изтегляне няма да ми хареса, но си замълчах и не реагирах. Като се прибрахме у нас, първата ми работа беше да се разхвърлям по гащи (така, както се меря сутрин) и да скоча на кантара. Толкова бързах, че дори забравих да сложа батериите първо.   :mrgreen:   Е, не!! 69 кила!! А дори не бях яла нищо, защото не ми беше останало никакво време за ядене.  Както бях гладна, направо ми се отяде.

Сега се чудя по кой от двата кантара да я карам. Ако карам по стария имам още 3 килограма за сваляне докато стигна до 62. Ако я карам по новия, то трябва да сваля още 7 кг.  На ти сега електронен кантар!!( Това е нещо като „Те ти, булка, Спасовден!) :lol: 

Ще видя какво ще покаже утре!

П.П. А е едва 16.00 часа още. Докато си легна кой знае какво още ще ми дойде до главата!

0 Responses to “Хъх…”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

януари 2009
M T W T F S S
« Дек   Февр »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

