Крем с моркови

  Мислих, мислих какво да си направя за десерт онзи ден и накрая се спрях на Морковената имитация  на Дорчестър. Но, тъй като си мислех, че няма нужда да си разпечатвам рецептата, а мога да я сготвя и по спомени,  без да искам се получи нова рецепта.( Изобщо как можах да си помисля, че ще успея да се справя по спомени, при положение, че вече почти половин година съм дюканка, а всеизвестно е, че дюканците не могат да мислят, защото  от липсата на въглехидрати атрофира мозъка им  :mrgreen:  според  сите диетолози в нашата мила родина.)

Грешка номер едно беше, че настъргах два моркова и след това се сетих, че в нейната рецепта морковите бяха нарязани на кубчета. И от там нататък се започна с импровизациите. 😉 

Задуших морковите  в собствен сос. Добавих около 150-200 гр. прясно мляко 0,1%  и  досварих морковите с млякото. Обаче стана нещо толкова течно, че можеше да мине за шейк с моркови и се наложи да го сгъстя с нещо. Та ето как в тенджерката се озова и едно яйце, заедно с една чаена лъжичка  царевично нишесте.

Друго, друго… Какво да добавя?! А, да!  Подсладител, разбира се  – две  супени лъжици. Ох, хайде и една ванилия за аромат… М мммм… ще стане разкошно!

Когато всичко беше готово  не ми хареса това, че белтъкът от яйцето стана на бучки, което си е съвсем в реда на нещата, само че аз обичам гладки кремчета, а не да ми се петлявят из устата някакви си парчоци от яйца. 🙄  И влезе в действие новият пасатор. Пасирах до гладкост и налях в чаши. Отгоре за разкош ръснах щедро канела.  

Божествен вкус!

d0b4d18ed0bad0b0d0bd-158

6 Responses to “Крем с моркови”


  1. 1 Alia февруари 16, 2009 в 7:53 pm

    Много вкусно звучи 🙂 Другата седмица ще го пробвам. Познай, познай, и аз почнах диетата! За сега върви добре, вече две седмици. А кекса ти е страхотен! Ей сега омуах едно парче 😆 .

  2. 2 craftsgifts февруари 17, 2009 в 7:50 am

    Браво, Умбра!
    Ще те следя изкъсо, да знаеш! 😉
    И аз все още държа фронта, макар да имах едно зверско задържане от два месеца и почти се бях отчаяла. Но нали не стоях гладна, си продължавах и преди два дни кантарът ме зарадва като показа едно кило надолу.
    Кремчето съм сигурна, че ще го направиш по-добре от мен. Дано ти хареса поне наполовината на кекса 😀

  3. 3 Alia февруари 17, 2009 в 9:52 am

    Ааа, по-добре, гледай сега как се подценяваш 🙂 . А я да те питам, не мога да открия това пусто царевично нишесте, ти такова съвсем обикновено ли ползваш (без аромат и т.н.)?

  4. 4 craftsgifts февруари 17, 2009 в 10:11 am

    Да, съвсем съвсем обикновено. Има го в малки пакетчета, има го и в големи разфасовки от по 0.500 гр.
    Но не прекалявай с него!! Макар самата аз да ползвам понякога далеч над допустимата дневна норма от една чаена лъжичка ( не съм имала проблеми със свалянето от това) препоръчвам ти да видиш как ще ти се отрази след първия път като го ядеш, и от там насетне да си наясно дали ще задържаш от него или няма да ти се отрази.

  5. 5 Alia февруари 17, 2009 в 1:17 pm

    Ще продължа да търся значи. А иначе не смятам да прекалявам, ама все може за някой крем да се наложи 🙂 . За момента все още свиквам и не експериментирам особено с храната, но пък за две седмици съм свалила 4 кг, много доовлна.

    Хайде и на теб да ти мине задържането и да тръшнеш целта!

  6. 6 craftsgifts февруари 17, 2009 в 7:32 pm

    Ох, дай Боже да я тръшна тая пуста цел най-накрая! Вече започвам да си мисля, че няма да я стигна никога. Пък като се замисля, че две кила си добавих от себе си… Аз, още целта не стигнала, пък вече се каня да я задмина! 😆 Дюканска му работа!
    Ако не успееш да намериш царевично нишесте, ще ти изпратя. Само кажи! 😉


Вашият коментар

Обърни внимание!(cc) craftsgifts

Creative Commons License.
OnePlusYou Quizzes and Widgets
Created by OnePlusYou

Категории

Колко хора без работа има в момента на сайта

web counter

Посетиха ме от …

free counters


My blog is worth $2,258.16.
How much is your blog worth?

февруари 2009
П В С Ч П С Н
« Ян   Март »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

